W naszym Banku chcemy, żeby każdy Klient mógł skorzystać bez przeszkód ze wszystkich oferowanych usług i produktów.
Zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, możesz zawnioskować o wzory dokumentów w następującej formie:
- nagranie audio
- nagranie wizualne treści w polskim języku migowym
- dokumenty z wielkością czcionki wygodną do czytania
- wydruk w alfabecie Braille'a
Jeżeli chcesz zawnioskować o odpowiednio przygotowany dokument możesz to zrobić:
- przez Centrum Obsługi Klienta Noble Private Banking (z telefonu stacjonarnego lub komórkowego: +48 22 203 03 01
(Opłata za połączenie według taryfy operatora) - w każdym naszym Oddziale – listę naszych Oddziałów znajdziesz tutaj
Cały czas wprowadzamy kolejne udogodnienia, ponieważ zależy nam na tym, żeby każdy Klient miał dostęp do naszych rozwiązań.
Jeżeli chcesz nam przekazać swoje uwagi – skontaktuj się z nami telefonicznie lub odwiedź naszą najbliższą placówkę.
Zapraszamy do kontaktu.