Bankowość Mobilna

NOBLE MOBILE - WYGODNA BANKOWOŚĆ MOBILNA

 

Dzięki Bankowości Mobilnej w Noble Banku opłacanie rachunku, wykonanie przelewu, sprawdzenie konta i inne operacje można zrealizować wygodnie i w dowolnym miejscu i czasie. Wystarczy telefon z aktywnym połączeniem internetowym, aby mieć dostęp do swoich finansów przez całą dobę.

Zachęcamy do pobrania Przewodnika po Bankowości Internetowej i Mobilnej, w którym znajdują się wskazówki dotyczące aktywacji oraz ustawień bankowości elektronicznej, a także zarządzania produktami bankowymi oraz płatnościami mobilnymi.

 

Wybrane funkcjonalności Noble Mobile to:

  • szybkie zakładanie depozytów,
  • wygodne, uproszczone przelewy, szybkie przelewy Express Elixir,
  • podgląd stanu konta przed zalogowaniem, 
  • płacenie i wypłacanie pieniędzy z bankomatu BLIKiem,
  • wygodne płatności telefonem jak kartą zbliżeniową, dzięki Google Pay, Apple Pay,
  • zarządzanie kartami debetowymi i kredytowymi,
  • powiadomienia push o wpływach na konto i innych zdarzeniach,
  • połączenie z infolinią jako zweryfikowany Klient bez podawania hasła telefonicznego,
  • przelewy BLIK na telefon,
  • prośba o przelew i Podział rachunku BLIK.

Aplikacja dostępna jest dla platformy Android od wersji 5.0, iOS od wersji 12.0.

        Download_on_the_Huawei_AppGallery

 

Można sprawdzić jak działa nasza aplikacja dzięki wersji demonstracyjnej! Prosimy pobrać aplikację Noble Mobile ze sklepu odpowiedniego dla telefonu, na ekranie startowym należy wybrać MENU, a następnie DEMO i wprowadzić dowolny wzór logowania.

mobilkaNPB_.png [483.56 KB]

 

Raport „Portfel Klienta”

W raporcie „Portfel Klienta” znajdują się najważniejsze dane o rozwiązaniach finansowych, posiadanych w Banku. Raport można pobrać samodzielnie, po zalogowaniu w Bankowości Internetowej lub Mobilnej i przesłaniu odpowiedniego wniosku. Dostępny jest także u Bankiera, po podpisaniu zgody na otrzymywanie raportu drogą elektroniczną. Liczymy, że raport „Portfel Klienta" będzie dodatkowym wsparciem w kolejnych decyzjach finansowych. Zachęcamy do zapoznania się Przewodnikiem temat raportu oraz instrukcjami, jak pobrać raport w Bankowości Internetowej i Mobilnej.

 

BEZPIECZEŃSTWO

 

Aby samodzielnie zadbać o bezpieczeństwo należy:
  • stworzyć skomplikowane hasło do Bankowości Internetowej i Mobilnej i nikomu go nie ujawniać,
  • logować się do Bankowości korzystając z własnych urządzeń (komputera, tabletu, telefonu),
  • korzystać z legalnego oprogramowania pobieranego z oficjalnych źródeł,
  • regularnie aktualizować oprogramowanie komputera i telefonu.
 
Jak my dbamy o bezpieczeństwo:
  • szyfrujemy połączenie podczas logowania się do Bankowości,
  • wprowadzamy limity operacji wykonywanych w Bankowości,
  • wdrożyliśmy usługę 3D Secure, która dodatkowo zabezpiecza transakcje w Internecie,
  • automatycznie wylogujemy z Bankowości w przypadku braku aktywności.

 

Bezpieczna bankowość - aktualności

Dokumenty

{{ type.title }}

Okres obowiązywania Obowiązuje od {{ version.validFromDate }} r. do {{ version.validToDate }} r.
{{ version.fileTitle }}
kod SHA-256:
{{ version.ID }}
Plik w formacie {{ version.fileExtension }} (rozmiar: {{ version.fileSize | prettyBytes }})

Nota prawna

Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.noblebank.pl/slownik