Bankowość Internetowa
BEZPIECZNA I WYGODNA BANKOWOŚĆ
Dzięki Bankowości Internetowej w Noble Banku opłacanie rachunku, wykonanie przelewu, sprawdzenie konta i inne operacje można zrealizować wygodnie i w dowolnym miejscu i czasie. Wystarczy komputer lub inne urządzenie z aktywnym połączeniem internetowym, aby mieć dostęp do swoich finansów przez całą dobę.
Zachęcamy do pobrania Przewodnika po Bankowości Internetowej i Mobilnej, w którym znajdują się wskazówki dotyczące aktywacji oraz ustawień bankowości elektronicznej, a także zarządzania produktami bankowymi oraz płatnościami mobilnymi.
Mobilna autoryzacja
Wygodna i bezpieczna metoda zatwierdzania operacji wykonywanych w Bankowości Internetowej w aplikacji Noble Mobile. Dzięki Noble Mobile nie musimy tracić czasu na przepisywanie hasła SMS, aby potwierdzić na komputerze przelew lub inną operację w Bankowości Internetowej. Po zleceniu operacji na komputerze, otrzymujemy powiadomienie push w aplikacji mobilnej na telefonie. Po kliknięciu w powiadomienie wystarczy zalogować się do aplikacji i sprawdzić wszystkie dane operacji. Jeśli dane zgadzają się, możemy zlecić operację do realizacji klikając w guzik Potwierdź.
Podgląd historii konta i planowanie wydatków
Bankowość Internetowa umożliwia planowanie wydatków i finansów, m. in. założenie nowej lokaty, utworzenie zleceń stałych lub zmianę limitu kart płatniczych i ustawienia kont.
Oszczędność czasu
Użytkownicy Bankowości Internetowej mogą zarządzać swoim kontem wtedy, kiedy potrzebują. Wygodnie zrobią zakupy w internecie i zapłacą, dzięki szybkim płatnościom.
Korzystając z płatności BLIK wystarczy w bankomacie lub na terminalu płatniczym wybrać opcję BLIK i przepisać 6-cyfrowy kod wygenerowany w aplikacji Noble Mobile. Płatność należy potwierdzić kodem PIN.
Dzięki Google Pay w Noble Mobile zapłacimy telefonem z systemem Android tak jak kartą zbliżeniową. Wystarczy, że zbliżymy telefon do terminala, nie musimy nawet otwierać aplikacji.
W Noble Banku dostępna jest również usługa Apple Pay na urządzeniach iPhone, Apple Watch, iPad lub Mac. Płacenie za pomocą Apple Pay jest proste i pozwala korzystać ze wszystkich zalet kart płatniczych.
Szybki kontakt
W Bankowości Internetowej można przeczytać wszystkie ważne wiadomości wysyłane przez Bank. Na każdą wiadomość można odpowiedzieć i podzielić się z nami swoją opinią lub dopytać o szczegóły. Do każdej wiadomości można dodać załącznik.
Raport „Portfel Klienta”
W raporcie „Portfel Klienta” znajdują się najważniejsze dane o rozwiązaniach finansowych, posiadanych w Banku. Raport można pobrać samodzielnie, po zalogowaniu w Bankowości Internetowej lub Mobilnej i przesłaniu odpowiedniego wniosku. Dostępny jest także u Bankiera, po podpisaniu zgody na otrzymywanie raportu drogą elektroniczną. Liczymy, że raport „Portfel Klienta" będzie dodatkowym wsparciem w kolejnych decyzjach finansowych. Zachęcamy do zapoznania się Przewodnikiem temat raportu oraz instrukcjami, jak pobrać raport w Bankowości Internetowej i Mobilnej.
Utracone hasło lub zablokowana Bankowość Internetowa
Każdemu zdarza się zapomnieć hasła, loginu lub przez pomyłkę zablokować dostęp do konta. W Bankowości Internetowej w kilku krokach można samodzielnie odblokować dostęp do konta, zresetować hasło lub przypomnieć login.
W celu odblokowania dostępu należy zalogować się do Bankowości Internetowej, a następnie wejść w Ustawienia. W sekcji „Aplikacje” należy wybrać zakładkę „Bankowość Mobilna”, a następnie przy nazwie urządzenia mobilnego w sekcji „Zablokowane urządzenia mobilne” wybrać przycisk „Odblokuj” i „Potwierdź”.
Można sprawdzić jak działa nasza aplikacja dzięki wersji demonstracyjnej! Prosimy pobrać aplikację Noble Mobile ze sklepu odpowiedniego dla telefonu, na ekranie startowym należy wybrać MENU, a następnie DEMO i wprowadzić dowolny wzór logowania.
Bezpieczeństwo
Aby samodzielnie zadbać o bezpieczeństwo należy:
- stworzyć skomplikowane hasło do Bankowości Internetowej i Mobilnej i nikomu go nie ujawniać,
- logować się do Bankowości korzystając z własnych urządzeń (komputera, tabletu, telefonu),
- korzystać z legalnego oprogramowania pobieranego z oficjalnych źródeł,
- regularnie aktualizować oprogramowanie komputera i telefonu.
Jak my dbamy o bezpieczeństwo:
- szyfrujemy połączenie podczas logowania się do Bankowości,
- wprowadzamy limity operacji wykonywanych w Bankowości,
- wdrożyliśmy usługę 3D Secure, która dodatkowo zabezpiecza transakcje w Internecie,
- automatycznie wylogujemy z Bankowości w przypadku braku aktywności.
Dokumenty
{{ type.title }}
Nota prawna
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.noblebank.pl/slownik