Bank na pokolenia

W Noble Private Banking od lat towarzyszymy Państwu w podejmowaniu najważniejszych finansowych decyzji oraz dbamy o przyszłość Państwa najbliższych.
Usługi opieramy na wzajemnym zaufaniu, indywidualnym podejściu oraz wieloletnim doświadczeniu.

Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo Państwa finansów.

Nr 1' w Polsce

W Noble Private Banking wyznaczamy kierunki rozwoju nowoczesnej bankowości. Dzięki temu, od lat jesteśmy liderem prestiżowego Ratingu Private Banking magazynu Forbes.*

Oferujemy Państwu kompleksową obsługę oraz szeroki wachlarz rozwiązań inwestycyjnych. W tym zakresie wspierają nas eksperci z Noble Funds TFI S.A. oraz Domu Maklerskiego Noble Securities S.A.

Wybierając nasz Bank zyskują Państwo profesjonalnego partnera biznesowego oraz concierge na najwyższym, światowym poziomie.

*Najwyższa ocena przyznana w Ratingu Private Banking - Forbes nr 1/2013, 1/2014, 2/2015, 1/2016, 1/2017, 2/2018 oraz 3/2019.

Wsparcie w zarządzaniu rodzinnym majątkiem

Wealth Management

Na finanse naszych Klientów patrzymy całościowo, uwzględniając również budżet domowy i majątek rodzinny.
To dlatego tak ważne jest wsparcie profesjonalisty.

Nasi Bankierzy na bieżąco monitorują trendy rynkowe i poszukują nowych rozwiązań. Dzięki temu mogą przedstawić Państwu różne możliwości oraz przekazać informacje, które pomagają Państwu podejmować kolejne decyzje finansowe.

Najwyższy standard obsługi

Najwyższy standard obsługi
Placówki Banku
Najwyższy standard obsługi
Centrum Obsługi Klienta Noble Private Banking
Najwyższy standard obsługi
Bankowość Internetowa i Mobilna

Zapraszamy do kontaktu

Prosimy o wypełnienie formularza.

Konto osobiste Noble Private Banking zwolnione jest z opłat dla Klientów, których aktywa przekraczają 1 mln zł.

Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) ul. Przyokopowa 33 (Bank).

Dane kontaktowe Banku: telefon: 22 203 03 01, mail: kontakt@noblebank.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@gnb.pl.

Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE), tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku.

Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Bank i nie dłużej niż 90 dni do celu rozliczeń.

Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a w wypadku oferty niepodanie danych uniemożliwi jej przygotowanie.