Wspólnie możemy zadbać o bezpieczeństwo podczas zagrożenia epidemicznego w naszym kraju.
Na bieżąco staramy się zapewniać naszym Klientom stały i pełny dostęp do naszych usług, a dodatkowo na tej stronie będziemy zamieszczać aktualne informacje o tym, jak działamy w obecnej sytuacji.
Przygotowaliśmy również kilka wskazówek, które pomogą we wspólnym w bezpiecznym bankowaniu.
Bezpieczne bankowanie z domu
- Przypominamy, że większość operacji (przelewy, opłacenie rachunków, założenie produktów np. lokaty) można zrealizować samodzielnie, dzięki Bankowości Internetowej i Mobilnej, przez 24 godziny na dobę.
- Zachęcamy do zakupów w Internecie, wiele rzeczy można kupić zdalnie z dostawą do domu.
- Zalecamy szczególną czujność - w sieci pojawili się oszuści, chcący wykorzystać obecną nietypową sytuację. Wszelkie SMSy, informujące o blokadzie środków czy konieczności dokonania płatności oraz zawierające link do strony z płatnościami, mogą być próbą wyłudzenia. Polecamy również zmianę autoryzacji transakcji na mobilną.
…i poza domem
- W sklepach stacjonarnych zalecamy korzystanie z płatności zbliżeniowych kartą lub telefonem, aby unikać niepotrzebnego dotykania terminali i banknotów.
- Należy unikać płacenia gotówką i wypłacania jej na zapas. Nie ma zagrożenia, że w Polsce zabraknie gotówki. Więcej informacji można znaleźć w komunikacie NBP.
Nasze placówki i obsługa Klientów
Zapraszamy do kontaktu z Doradcami Noble Private Banking, którzy są dla Państwa dostępni, zarówno w zakresie obsługi telefonicznej, zdalnej, jak też stacjonarnej.
Od 01.06.2020 r. placówki Noble Banku czynne są od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach pracy. Lista placówek oraz godziny otwarcia dostępne są tutaj.
Zachęcamy do wcześniejszego, telefonicznego uzgodnienia terminu spotkania ze swoim Doradcą. Pozwoli nam to ograniczyć liczbę osób przebywających jednocześnie w placówce, a także zadbać o przygotowanie placówki do kolejnych spotkań.
W przypadku wizyty w placówce Getin Banku, prosimy sprawdzić jej godziny otwarcia oraz obowiązujące zasady obsługi Klientów.